Notícies

TorinoFilmLab obre la convocatòria de TFL Next – TV Series 

27/05/2024

TorinoFilmLab ha obert la convocatòria de la propera edició de TFL Next – TV Series fins al 7 de juliol.

TFL Next consisteix en tallers en línia especialment preparats per ajudar els professionals del sector audiovisual a seguir endavant amb els seus projectes o en el seu camí dins la indústria. És una oportunitat única per millorar, compartir i testejar idees amb companys/es i tutors/es de primer nivell d’arreu del món.

Gràcies a l’experiència global que proporciona TFL Next, els participants tenen la possibilitat de desenvolupar una forta xarxa internacional assistint a sessions de guió i trobades amb representants de la indústria. Els participants també podran intercanviar habilitats i trobar col·laboracions productives.

El workshop TFL Next – TV Series està basat en concepte. Això vol dir que els participants treballaran exclusivament en el concepte d’un projecte de sèrie de televisió. En aquest cas, concepte significa la premissa del projecte de sèrie de televisió, el pilot general i les especificacions dels personatges principals. En cas de projectes basats en novel·les, històries curtes o obres literàries, els sol·licitants hauran de presentar un contracte d’opció tot assegurant tenir els drets del treball que vulguin adaptar.

El taller està dividit en dues sessions de desenvolupament:

20 projectes de sèrie de televisió en fase primerenca de desenvolupament es presentaran per part de guionistes internacionals i/o directors/guionistes conjuntament amb un productor (si està a bord) després d’una selecció. Seran a més dividits en cinc grups.

Els participants treballaran en el concepte de la sèrie juntament amb els seus companys i un tutor amb experiència internacional substancial com a consultor de guió, implementant les tècniques fonamentals i les habilitats necessàries per desenvolupar o produir exitoses sèries de televisió.

TFL Next – TV Series està obert així a guionistes, productors i directors internacionals. La sol·licitud haurà d’enviar-se individualment o en equip (màxim dos participants per equip). A més, la sol·licitud haurà d’estar lligada a un projecte de sèrie de televisió en fase primerenca de desenvolupament que es desenvoluparà durant el workshop.

L’idioma de treball és l’anglès. Per aquesta raó, tenir-ne un bon coneixement és essencial per participar-hi.

Calendari:

Materials sol·licitats:

Els materials següents hauran de ser presentats amb la sol·licitud tots en un únic PDF i en anglès.

Data límit: 7 de juliol del 2024 a les 23.59h.

Quota de participació: 1.700 euros (+ IVA) per equip de participants (màxim dos participants).

Després de la selecció, els participants hauran d’enviar una prova de pagament els dos dies posteriors per confirmar el seu seient.

Feu clic aquí per accedir al formulari de sol·licitud i presentar la vostra candidatura (abans de començar el procés de sol·licitud haureu de crear un compte a la plataforma TFL).

Al formulari de sol·licitud, els candidats hauran d’emplenar també un qüestionari sobre l’estatus del seu projecte.

TFL Next – TV Series de TorinoFilmLab compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA.

 

COMPARTIR

MÉS NOTÍCIES

27/10/2025
TFL Audience Design Fund obre la convocatòria 2026
TorinoFilmLab té oberta la convocatòria del fons TFL Audience Design Fund 2026 fins al 15 de gener de 2026.  Dedicat a coproduccions internacionals, el Fons dona suport a pel·lícules en la fase de distribució, tot combinant ajuts financers amb consultories de disseny d'audiències.
24/10/2025
Europa Cinemas duu a terme el Laboratori de Desenvolupament d’Audiències i Innovació a la 70a Seminci
En el marc de la seva col·laboració amb la 70a edició de la Setmana Internacional de Cinema de Valladolid (Seminci), la xarxa de sales de cinema Europa Cinemas convida els exhibidors, tant si formen part de la xarxa com si no, al Laboratori de Desenvolupament i Innovació del Públic a Valladolid, que es durà a terme del 29 d'octubre a l'1 de novembre de 2025.
22/10/2025
Publicada la nova convocatòria d’Europa Creativa Cross-Sectoral NEWS – Journalism Partnerships – Pluralism 2026
S’ha publicat la nova convocatòria d’Europa Creativa Cross-Sectoral NEWS – Journalism Partnerships – Pluralism 2026 (CREA-CROSS-2026-JOURPART-PLURALISM), destinada a donar suport al pluralisme dels mitjans de comunicació. La data límit de presentació de sol·licituds és el 4 de febrer de 2026.
22/10/2025
Publicada la nova convocatòria d’Europa Creativa Cross-Sectoral NEWS – Journalism Partnerships – Collaborations 2026
S’ha publicat la nova convocatòria d’Europa Creativa Cross-Sectoral NEWS – Journalism Partnerships – Collaborations 2026 (CREA-CROSS-2026-JOURPART-COLLABORATIONS), destinada a augmentar les col·laboracions entre els mitjans de comunicació. La data límit de presentació de sol·licituds és el 4 de febrer de 2026.
22/10/2025
Publicada la nova convocatòria Creative Innovation Lab 2026
S’ha publicat la nova convocatòria Creative Innovation Lab 2026, en el marc del Programa Europa Creativa Cross-Sectoral. La data límit per presentar-s’hi és el 23 d’abril de 2026.
22/10/2025
Publicada la nova convocatòria d’Europa Creativa Cross-Sectoral NEWS – Media Literacy 2026
S’ha publicat la nova convocatòria d’Europa Creativa Cross-Sectoral NEWS – Media Literacy 2026 (CREA-CROSS-2025-MEDIALITERACY), de suport al desenvolupament d’iniciatives d’alfabetització mediàtica a Europa. La data límit de presentació de sol·licituds és l'11 de març de 2026.
21/10/2025
B2A amb Julia Ducournau, cineasta francesa: “Només soc aquí per plantejar preguntes”
La 58a edició del SITGES – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya es va inaugurar el passat 9 d’octubre amb el film amb suport MEDIA ‘Alpha’, el tercer llargmetratge de Julia Ducournau, i va comptar amb la presència de la directora i guionista francesa. Des d’Europa Creativa Desk – MEDIA Catalunya vam tenir l’ocasió d’entrevistar-la.
20/10/2025
Sessió informativa d’Eurimages Sèries en el marc del Serielizados PRO
El proper 6 de novembre, en el marc de la Jornada PRO del Serielizados Fest, que es durà a terme del 3 al 12 de novembre, Catalan Films i Europa Creativa Desk - MEDIA Catalunya us proposen la sessió MEDIA & Eurimages: Public European Funding for Series, a càrrec d’Alessia Sonaglioni, responsable del Programa per a Coproduccions de Sèries d’Eurimages, i d'Àlex Navarro, responsable d’Europa Creativa Desk – MEDIA Catalunya.
20/10/2025
‘MEDIA al Maldà’ us convida a la projecció de la comèdia negra amb suport MEDIA ‘Mario’, de Guillem Miró
El proper dijous 30 d'octubre, des d’Europa Creativa Desk – MEDIA Catalunya i en el marc de la segona sessió de la quarta temporada del cicle ‘MEDIA al Maldà‘, us convidem a la projecció de la pel·lícula amb suport d’Europa Creativa MEDIA 'Mario', de Guillem Miró, al Cinema Maldà de Barcelona. 
20/10/2025
El film MEDIA ‘La hermanastra fea’, millor pel·lícula al Festival de Sitges 2025
La 58a edició del SITGES – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya s'ha dut a terme del 9 al 19 d’octubre de 2025. La gran triomfadora del festival, guardonada amb el Premi a Millor pel·lícula de la Secció Oficial a Competició, ha estat la pel·lícula amb suport d’Europa Creativa MEDIA Den stygge stesøsteren (‘The Ugly Stepsister’ / ‘La heramanastra fea‘), òpera prima d’Emilie Blichfeldt.

Altres

Music Moves Europe
(CREA-CULT-2022-MME)

Termini: 12/gen/2023

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Networks of European Festivals
(CREA-MEDIA-2024-FESTNET)

Termini: 11/abr/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Plataformes europees per a la promoció d’artistes emergents
(CREA-CULT-2024-PLAT)

Termini: 31/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Xarxes europees d’organitzacions culturals i creatives
(CREA-CULT-2024-NET)

Termini: 07/mar/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Entitats Culturals Paneuropees
(CREA-CULT-2024-PECE)

Termini: 31/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Audience Development and Film Education
(CREA-MEDIA-2025-AUDFILMEDU)

Termini: 27/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

MEDIA 360°
(CREA-MEDIA-2025-MEDIA360)

Termini: 09/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Skills and Talent Development
(CREA-MEDIA-2025-TRAINING)

Termini: 24/abr/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - Media Freedom Rapid Response Mechanism
(CREA-CROSS-2025-MFP)

Termini: 15/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

European Festivals
(CREA-MEDIA-2025-FEST)

Termini: 11/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

European Film Distribution
(CREA-MEDIA-2025-FILMDIST)

Termini: 24/abr/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Networks of European Cinemas
(CREA-MEDIA-2025-CINNET)

Termini: 16/jul/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

European Film sales agent
(CREA-MEDIA-2025-FILMSALES)

Termini: 19/jun/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European mini-slate development
(CREA-MEDIA-2025-DEVMINISLATE)

Termini: 17/set/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de cooperació europea a petita escala
(CREA-CULT-2025-COOP-1)

Termini: 13/mai/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de Cooperació Europea a escala mitjana
(CREA-CULT-2025-COOP-2)

Termini: 13/mai/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de cooperació europea a gran escala
(CREA-CULT-2025-COOP-3)

Termini: 13/mai/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European Slate Development
(CREA-MEDIA-2026-DEVSLATE)

Termini: 03/des/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content Animation projects
(CREA-MEDIA-2026-TVONLINE-1)

1r Termini: 03/des/2025
2n Termini: 07/05/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European co-development
(CREA-MEDIA-2026-CODEV)

Termini: 25/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content Documentary projects
(CREA-MEDIA-2026-TVONLINE-2)

1r Termini: 03/des/2025
2n Termini: 07/05/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content Fiction projects
(CREA-MEDIA-2026-TVONLINE-3)

1r Termini: 03/des/2025
2n Termini: 07/05/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

Video games and immersive content developmentent
(CREA-MEDIA-2026-DEVVGIM)

Termini: 11/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

European VOD networks and operators
(CREA-MEDIA-2026-VODNET)

Termini: 08/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Markets & Networking
(CREA-MEDIA-2026-MARKETNET)

Termini: 20/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Innovative tools and business models
(CREA-MEDIA-2026-INNOVBUSMOD)

Termini: 15/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Films on the Move
(CREA-MEDIA-2026-FILMOVE)

1r Termini: 19/mar/2026
2n Termini: 16/07/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Circulation of European literary works
(CREA-CULT-2026-LIT)

Termini: 29/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - Media Literacy
(CREA-CROSS-2026-MEDIALITERACY)

Termini: 11/mar/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

Creative Innovation Lab
(CREA-CROSS-2026-INNOVLAB)

Termini: 23/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - JOURNALISM PARTNERSHIPS - PLURALISM
(CREA-CROSS-2026-JOURPART-PLURALISM)

Termini: 04/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - JOURNALISM PARTNERSHIPS - COLLABORATIONS
(CREA-CROSS-2026-JOURPART-COLLABORATIONS)

Termini: 04/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...