Estrenes MEDIA

Estrena MEDIA: ‘Leo & Lou’

07/11/2025

La primera estrena MEDIA de la setmana als cinemes és la feel good-movie familiar de producció catalana Leo & Lou, òpera prima de Carlos Solano.

Coproduïda amb el Regne Unit i Romania, i protagonitzada per Julia Sulleiro, Isak Ferriz, Manuel Manquiña, Marta Larralde, Maria Pujalte i Maggie Civantos, es va poder veure a la secció Miniminci de la Seminci.

Sinopsi

Amb tot just 10 anys, Leo s’escapa d’un centre d’acollida. En el seu camí es creua amb Lou, un tipus rondinaire, expert a ficar-se en embolics. Lou creu que li fa un favor portant-la de tornada a casa, però Leo l’ha convertit, sense saber-ho, en el seu company de fuga cap a una competició de pesca. Així comença el viatge d’aquesta parella peculiar: una nena que no parla i un home que no vol escoltar. Junts emprendran una divertida i inesperada aventura que els canviarà la vida per sempre.

Leo & Lou s’estrena als nostres cinemes divendres 7 de novembre de la mà de Filmax i compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA al Desenvolupament (Slate 2022 de Zeta Audiovisual).
http://www.europacreativamedia.cat/wp-content/uploads/68e50f77b106b.jpg

COMPARTIR