TEMS (Trusted European Media Data Space) duu a terme una enquesta breu, adreçada a tots aquells professionals del sector dels mitjans de comunicació.
Tal com es va anunciar a l’European Media and Audiovisual Action Plan, a través de Digital Europe, la Comissió Europea cofinança actualment una iniciativa transfronterera l’objectiu de la qual és crear i gestionar un espai de dades per a la indústria dels mitjans de comunicació.
Aquest espai de dades, denominat TEMS (Trusted European Media Data Space), és una iniciativa conjunta de 42 organitzacions que representen centenars de parts interessades de 12 països dels sectors cultural i creatiu per treballar en solucions de dades que els beneficien. El consorci TEMS inclou:
- Difusors, editors, agències de notícies, productors, arxius nacionals audiovisuals, associacions d’innovació i organismes de normalització.
- Empreses d’infraestructures informàtiques amb experiència demostrada en el disseny i l’operació d’espais de dades.
Participar a l’enquesta pot ajudar a representar una oportunitat única perquè tot tipus de mitjans uneixin forces per construir solucions i augmentar el poder de negociació.
Amb el creixement de les tecnologies d’IA i la ràpida adopció de les seves eines, totes les indústries, especialment la dels mitjans de comunicació, han reconegut la necessitat urgent de millorar la gestió i el control de les dades, alhora que en faciliten la circulació per optimitzar-ne el valor.
Les organitzacions de mitjans de comunicació necessiten cooperar de manera urgent per desenvolupar i adoptar processos i solucions basats en dades que els permetin mantenir-ne la competitivitat. Un espai compartit de dades pot revitalitzar la indústria europea dels mitjans de comunicació i crear noves oportunitats?
TEMS vol ajudar a aprofitar els beneficis de les seves dades.
Participa a l’enquesta breu.