Nou seminari en línia sobre creació d'audiència cinematogràfica
Creative Europe MEDIA Desk Denmark i el Danish Film Institute organitzen un seminari-webinar en línia sobre creació d'audiència cinematogràfica, el proper dijous 22 d'abril de 2021, de 15h a 16.15h.
La construcció d'audiències és important per aconseguir que el contingut europeu arribi al màxim de públic possible.
Al seminari, que porta per títol 'Més a prop de l'audiència. Construcció exitosa de públic a la indústria cinematogràfica', l'experta en desenvolupament d'audiències Sanne Juncker Pedersen compartirà els processos, les ambicions i les estratègies del Danish Film Institute a l'hora de crear més consciència i participació per part de l'audiència.
A més, el creador de PUBLIKUM (eina d'intel·ligència artificial amb suport d'Europa Creativa MEDIA) de l'empresa Will&Agency presentarà aquest projecte que utilitza AI i etnografia mòbil per investigar una audiència específica, per inspirar els creadors i per involucrar l'audiència.
Finalment, s'aprendrà del cas de l'empresa de desenvolupament d'audiències Made by Us, que va arribar a un públic ampli de cinèfils a través d'una estratègia ben planificada en col·laboració amb el director i el productor darrere d'un dels grans èxits de l'any passat al cinema a Dinamarca: el llargmetratge 'The Good Traitor', de Christina Rosendahl.
Ponents:
- Sanne Juncker Pedersen (Directora estratègica de Closer to the Audience, Danish Film Institute).
- Niels Alberg (Creador de PUBLIKUM, soci, Will&Agency).
- Katrin Quist Møller (Made by Us)
Moderadora: Ene Katrine Rasmussen (Directora de Creative Europe MEDIA Desk Denmark).
El seminari-webinar en línia sobre creació d'audiència cinematogràfica es durà a terme via Zoom el proper dijous 22 d'abril de 2021, de 15h a 16.15h.