Formació MEDIA sobre estratègies digitals (finançament, màrqueting i distribució 2.0) a Barcelona
Ja us podeu inscriure a la formació de l’Erich Pommer Institut de Potsdam sobre ESTRATÈGIES DIGITALS: finançament, màrqueting i distribució 2.0 (Audiovisual), que se celebrarà a Barcelona del 19 al 23 d’octubre de 2016. Hi ha disponibilitat de beques.
L’objectiu del curs és valorar les oportunitats del món digital, maximitzar l’abast i els ingressos i agafar inspiració a partir d’estudis de cas de projectes innovadors.
Temes que es tractaran:
- Distribució digital – agents clau i estratègies
- Com treballar amb lectors de continguts
- Consells per els acords i les negociacions
- Màrqueting i xarxes socials
- Nous models de negoci per a la creació de continguts i la seva publicació
Beneficis:
- Actualitzar els coneixements sobre les darreres tendències i tècniques en noves tecnologies
- Agafar inspiració a partir d’estudis de cas de projectes innovadors
- Aprendre a comunicar amb l’exterior i a construir una comunitat lleial de seguidors en el món 2.0
- Entre el què s’ha de fer i el què no en la indústria de les noves tecnologies i en el marc legal essencial per a protegir els interessos propis
- Adquirir l’experiència més recent dels importants formadors internacionals
- Compartir idees i rebre un feedback professional en la sessió especial Expert Speed Dating
També hi haurà moltes oportunitats per a fer networking.
Les sessions seran en anglès, sense traducció simultània.
Hi ha disponibilitat de beques.
1/9/2016
Aquesta formació compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA.
No hi ha data límit però les places limitades.