Formació MEDIA sobre estratègies digitals (finançament, màrqueting i distribució 2.0) a Barcelona

Ja us podeu inscriure a la formació de l’Erich Pommer Institut de Potsdam sobre ESTRATÈGIES DIGITALS: finançament, màrqueting i distribució 2.0 (Audiovisual), que se celebrarà a Barcelona del 19 al 23 d’octubre de 2016. Hi ha disponibilitat de beques.

L’objectiu del curs és valorar les oportunitats del món digital, maximitzar l’abast i els ingressos i agafar inspiració a partir d’estudis de cas de projectes innovadors.

Temes que es tractaran:

  • Distribució digital – agents clau i estratègies
  • Com treballar amb lectors de continguts
  • Consells per els acords i les negociacions
  • Màrqueting i xarxes socials
  • Nous models de negoci per a la creació de continguts i la seva publicació

Beneficis:

  • Actualitzar els coneixements sobre les darreres tendències i tècniques en noves tecnologies
  • Agafar inspiració a partir d’estudis de cas de projectes innovadors
  • Aprendre a comunicar amb l’exterior i a construir una comunitat lleial de seguidors en el món 2.0
  • Entre el què s’ha de fer i el què no en la indústria de les noves tecnologies i en el marc legal essencial per a protegir els interessos propis
  • Adquirir l’experiència més recent dels importants formadors internacionals
  • Compartir idees i rebre un feedback professional en la sessió especial Expert Speed Dating


També hi haurà moltes oportunitats per a fer networking.

Les sessions seran en anglès, sense traducció simultània.

Hi ha disponibilitat de beques.

Més informació.

1/9/2016

Aquesta formació compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA.

No hi ha data límit però les places limitades.

Més informació.