La Comissió Europea llança la nova campanya CharactHer

CharactHer és la nova campanya de la Comissió Europea en col·laboració amb Le Collectif 50/50 per a la diversitat i la inclusió a la indústria del cinema i de l'audiovisual. El passat divendres 9 de juliol de 2021 a la tarda es va presentar en el marc del Marché du Film del Festival de Cannes.

Amb un enfocament particular cap a les dones, la campanya té com a objectiu empoderar tots els talents.

La igualtat de gènere a les esmentades indústries està encara lluny d'aconseguir-se. A més dels obstacles que les dones poden trobar a les seves carreres, un factor ben conegut d'aquests desequilibris persistents resideix en el fet que certs sectors encara es consideren predominantment o exclusivament masculins.

L'impacte de tals punts de vista ha sostingut la pràctica generalitzada de l'autocensura, el que desanima a algunes dones a buscar entre un ampli ventall de feines. La campanya CharactHer té com a objectiu desacreditar aquests estereotips: no hi ha una feina 'masculina'. Les dones poden exercir qualsevol tasca.

La indústria de cinema i de l'audiovisual ofereix una àmplia gamma d'oportunitats professionals que requereixen d'una varietat de competències diferents.

Amb CharactHer, la Comissió Europea us convida a descobrir dones professionals inspiradores d'arreu d'Europa. Gaudiu del viatge!

Podeu consultar la presentació de divendres passat i un enllaç des del qual ampliar informació.

14/7/2021

Més informació