Estrenes MEDIA

Estrena MEDIA: ‘Baja de paternidad’

01/08/2025

La segona estrena MEDIA de la setmana als cinemes és el drama ‘Paternal Leave’ (‘Baja de paternidad’), d’Alissa Jung.

Una coproducció entre Itàlia i Alemanya, seleccionada a la secció Generation 14plus de la passada edició de la Berlinale i guardonada amb el Premi a la Millor Direcció al BCN Film Fest.

Sinopsi

Una adolescent (Juli Grabenhenrich) viatja des d’Alemanya a la costa nord d’Itàlia per conèixer el seu pare (Luca Marinelli), que mai no ha vist. Entre emocions incompreses i passejades a prop del mar, tots dos hauran d’aprendre a connectar, acceptar i perdonar.
Una tendra història sobre segones oportunitats, la família que triem… i la que ens dona la vida.

Baja de paternidad’ s’estrena a les nostres sales de cinema divendres 1 d’agost de 2025 de la mà de BTeam Pictures i compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA a la Distribució.
http://www.europacreativamedia.cat/wp-content/uploads/BajaDePaternidadPoster.jpg

COMPARTIR