Estrenes MEDIA

Estrena MEDIA: ‘La Luz’

04/06/2026

L’estrena MEDIA de la setmana als cinemes és el drama religiós ‘La Luz‘, escrit i dirigit per Fernando Franco.

Protagonitzada per Alberto San Juan, María Galiana, Miguel Rellán i Pedro Casablanc, és una producció de Morena Films en coproducció amb Ferdydurke, La Luz la Película A.I.E. i la belga Potemkino.

Sinopsi

Manuel, un sacerdot molt apreciat a la seva parròquia, està a punt de penjar els hàbits i començar una nova vida. Tot i això, quan el seu passat amenaça de sortir a la llum, es veurà obligat a afrontar el pes de les seves pròpies accions. Comença, així, un viatge sense retorn en què desafiarà obertament la institució que el va protegir.

La Luz‘ s’estrena a les nostres sales de cinema divendres 5 de juny de 2026 de la mà de Buena Vista Internacional Spain i compta amb el suport d’Europa Creativa al Desenvolupament (Slate de Morena Films).

https://www.europacreativamedia.cat/wp-content/uploads/poster_big-23.jpg

COMPARTIR