Notícies

Connecting Cottbus obre les convocatòries CocoPitch i CocoWip

01/06/2023

La 25a edició de COCO – Connecting Cottbus, el mercat de coproducció i plataforma de networking est-oest del FilmFestival Cottbus, es durà a terme del 8 al 10 de novembre de 2023 a Cottbus (Alemanya).

L’organització selecciona tretze projectes de llargmetratges en desenvolupament i sis obres a work in progress/post producció. Es presentaran davant d’una audiència professional composta per productors/es experimentats/es, compradors/es, commissiong editors, agents de vendes internacionals i finançadors/es. Els projectes han de tenir una connexió amb Europa de l’Est al tema o al context de producció.

Aquest mercat té dues línies. Les presentacions de projectes a cocoPITCH són públiques per a tots els participants registrats, mentre que les projeccions de cocoWIP (treballs work in progress) estan reservades només per a una audiència d’agents de vendes internacionals, distribuïdors i altres experts de la indústria.

Premis:

> cocoPITCH (Projectes en desenvolupament):

L’audiència de la indústria votarà per la millor presentació pública d’un projecte durant la sessió de pitching. El premi en metàl·lic de 1.500 euros es destina al productor/a del projecte guardonat. 

El productor/a d’un projecte cocoPITCH rebrà el Producers Network Award, una acreditació gratuïta per a Producers Network al Marché du Film del Festival de Cannes de l’any següent. 

Avanpost ofereix serveis de fins a 15.000 euros que poden incloure consultoria d’estratègia de finançament, look-book de projecte, així com producció/postproducció per a una prova de concepte. 

El Croatian Audiovisual Centre presenta un premi en efectiu de 5.000 euros per al desenvolupament d’un projecte de cocoPITCH. 

Tres projectes en desenvolupament seleccionats per a cocoPITCH rebran una consultoria detallada de guió en línia amb un expert de MIDPOINT Institute. Els guanyadors seran determinats per MIDPOINT.

> cocoWIP (Projectes Work In Progress)

Un jurat de professionals de la indústria cinematogràfica entregarà el D-Facto Motion WiP Award a un projecte work in progress després de la sessió amb WIP, 35.000 euros en serveis més 5.000 euros en concepte de despeses addicionals, patrocinat per D-Facto Motion, l’estudi de postproducció amb sucursals a les sis ciutats principals alemanyes i amb l’última tecnologia. 

Un total de 6.000 euros en serveis patrocinats per Studio Beep d’alta gamma (empresa amb seu al centre de Praga, República Txeca). Cobreixen tot l’espectre del so i la música. 

Data límit (cocoPITCH, projectes en desenvolupament): 18 de juliol de 2023.

Llegiu les bases completes, prepareu la informació requerida al checklist d’aquest enllaç, completeu el formulari de sol·licitud en anglès i envieu el material sol·licitat a: pitch@connecting-cottbus.de

Data límit (cocoWIP, projectes work in progress): 23 d’agost de 2023.

Llegiu les bases completes, prepareu la informació requerida al checklist d’aquest enllaç, completeu el formulari de sol·licitud en anglès i envieu el material sol·licitat a: wip@connecting-cottbus.de

Si desitgeu presentar-vos al mercat sense projecte, feu clic en aquest enllaçData límit (sense projecte): 6 d’octubre de 2023.

COMPARTIR

MÉS NOTÍCIES

08/05/2026
CPH:LAB 2026-2027 obre la convocatòria
El programa de formació CPH:LAB, destinat a participants amb projectes documentals a la intersecció entre art, ciència i societat que siguin realitzats per artistes que vulguin explorar noves formes d’expressió per a l’storytelling factual, té oberta la convocatòria fins al proper 21 de juny.
08/05/2026
La 71a edició de la Seminci obre la convocatòria de pel·lícules a competició
La 71a edició de la Seminci (Setmana Internacional de Cinema de Valladolid), que compta amb el suport d'Europa Creativa MEDIA i es durà a terme del 23 al 31 d'octubre de 2026, ha obert la convocatòria de pel·lícules a competició. El termini d'inscripció finalitza el 15 de juliol de 2026.
07/05/2026
Europa Cinemas al Festival de Cannes 2026
La xarxa de cinemes europeus Europa Cinemas assistirà al Festival de Cannes 2026, especialment per a la seva Trobada d’Exhibidors/es a l’Hotel Gray d’Albion, i amb el Jurat del Premi Europa Cinemas Label a la Quinzena de Cineastes.
07/05/2026
Europa Cinemas presenta el jurat del Premi Label de la Quinzena de Cineastes del Festival de Cannes 2026
Durant la propera 58a edició de la Quinzena de Cineastes del Festival de Cannes, un jurat compost per 4 exhibidors de la xarxa Europa Cinemas atorgarà el Premi Europa Cinemas Label a una pel·lícula europea, d’entre la selecció de la Quinzena de Cineastes: enguany, 10 pel·lícules europees competeixen pel Premi.
07/05/2026
L’Acadèmia del Cinema Europeu nomena per primera vegada els ‘Chapter Principals’ de vuit disciplines cinematogràfiques
L’Acadèmia del Cinema Europeu ha anunciat el nomenament dels primers Chapter Principals de les vuit disciplines que conformen els seus capítols professionals, un pas considerat clau en l’estratègia de l’entitat per reforçar el reconeixement i la visibilitat dels oficis que fan possible el cinema europeu.
07/05/2026
Cannes acull dues sessions informatives del sector Audience d’Europa Creativa MEDIA
El programa Europa Creativa MEDIA ha confirmat la celebració de dos esdeveniments destacats durant el proper Festival de Cannes, impulsats pel sector Audience i adreçats a professionals del sector audiovisual europeu. Totes dues sessions tindran lloc al MEDIA Stand i comptaran amb la participació de responsables de l’EACEA (l'Agència Executiva Europea d'Educació i Cultura).
06/05/2026
European Film Promotion inicia una nova edició de Europe! Voices of Women + In Film al Sydney Film Festival
European Film Promotion inicia l'edició 2026 de la iniciativa Europe! Voices of Women + In Film al Sydney Film Festival (del 3 al 14 de juny de 2026), abans de les seves properes parades a Busan i Rio de Janeiro a finals d'aquest any.
06/05/2026
Presència de documentals amb suport MEDIA al DocsBarcelona 2026
La 29a edició del DocsBarcelona, la secció d’indústria del qual compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA, es duu a terme del 7 al 17 de maig de 2026 al CCCB, als Cinemes Renoir Floridablanca, al Cinema Mooby Aribau, al Phenomena, a la Filmoteca de Catalunya, al Zumzeig, a Casa Montjuïc i a l’Espai Texas.
05/05/2026
L’Observatori Europeu de l’Audiovisual publica un estudi clau sobre la regulació de la publicitat audiovisual a Europa
L’Observatori Europeu de l’Audiovisual, integrat al Consell d’Europa, ha presentat un nou estudi comparatiu de gran abast, cofinançat per la Comissió Europea, que analitza com els estats europeus regulen la publicitat audiovisual de productes considerats d’alt risc: alcohol, jocs d’atzar, serveis financers i productes sanitaris sense recepta.
05/05/2026
La xarxa europea EEN ofereix oportunitats de consorci i esdeveniments d’interès per al sector de les indústries culturals i creatives
La xarxa europea Enterprise Europe Network (EEN) ofereix diverses oportunitats de consorci i esdeveniments d’interès per als sectors dels videojocs, audiovisual i cultural.

Cultura

Plataformes europees per a la promoció d’artistes emergents
(CREA-CULT-2024-PLAT)

Termini: 31/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Xarxes europees d’organitzacions culturals i creatives
(CREA-CULT-2024-NET)

Termini: 07/mar/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Entitats Culturals Paneuropees
(CREA-CULT-2024-PECE)

Termini: 31/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Audience Development and Film Education
(CREA-MEDIA-2025-AUDFILMEDU)

Termini: 27/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

MEDIA 360°
(CREA-MEDIA-2025-MEDIA360)

Termini: 09/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - Media Freedom Rapid Response Mechanism
(CREA-CROSS-2025-MFP)

Termini: 15/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

European Festivals
(CREA-MEDIA-2025-FEST)

Termini: 11/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European Slate Development
(CREA-MEDIA-2026-DEVSLATE)

Termini: 03/des/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content Animation projects
(CREA-MEDIA-2026-TVONLINE-1)

1r Termini: 03/des/2025
2n Termini: 07/05/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European co-development
(CREA-MEDIA-2026-CODEV)

Termini: 25/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content Documentary projects
(CREA-MEDIA-2026-TVONLINE-2)

1r Termini: 03/des/2025
2n Termini: 07/05/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content Fiction projects
(CREA-MEDIA-2026-TVONLINE-3)

1r Termini: 03/des/2025
2n Termini: 07/05/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

Video games and immersive content development
(CREA-MEDIA-2026-DEVVGIM)

Termini: 11/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

European VOD networks and operators
(CREA-MEDIA-2026-VODNET)

Termini: 08/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Markets & Networking
(CREA-MEDIA-2026-MARKETNET)

Termini: 20/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Innovative tools and business models
(CREA-MEDIA-2026-INNOVBUSMOD)

Termini: 15/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Films on the Move
(CREA-MEDIA-2026-FILMOVE)

1r Termini: 19/mar/2026
2n Termini: 16/07/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Circulation of European literary works
(CREA-CULT-2026-LIT)

Termini: 29/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - Media Literacy
(CREA-CROSS-2026-MEDIALITERACY)

Termini: 11/mar/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

Creative Innovation Lab
(CREA-CROSS-2026-INNOVLAB)

Termini: 23/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - JOURNALISM PARTNERSHIPS - PLURALISM
(CREA-CROSS-2026-JOURPART-PLURALISM)

Termini: 04/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - JOURNALISM PARTNERSHIPS - COLLABORATIONS
(CREA-CROSS-2026-JOURPART-COLLABORATIONS)

Termini: 04/feb/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Perform Europe
(CREA-CULT-2026-PERFORM-EU)

Termini: 15/gen/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

European Film Distribution
(CREA-MEDIA-2026-FILMDIST)

Termini: 23/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Networks of European Festivals
(CREA-MEDIA-2026-FESTNET)

Termini: 14/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Skills and Talent Development
(CREA-MEDIA-2026-TRAINING)

Termini: 16/abr/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

European Film sales agent
(CREA-MEDIA-2026-FILMSALES)

Termini: 18/jun/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Networks of European Cinemas
(CREA-MEDIA-2026-CINNET)

Termini: 09/jul/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European mini-slate development
(CREA-MEDIA-2026-DEVMINISLATE)

Termini: 17/set/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de cooperació europea de petita escala
(CREA-CULT-2026-COOP-1)

Termini: 05/mai/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de Cooperació Europea de Mitjana Escala
(CREA-CULT-2026-COOP-2)

Termini: 05/mai/2026

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Altres

Music Moves Europe
(CREA-CULT-2022-MME)

Termini: 12/gen/2023

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...