Estrenes MEDIA

Estrena MEDIA: ‘La última ronda en Venecia’

30/07/2026

La segona estrena MEDIA de la setmana als cinemes és la comèdia dramàtica italiana Le città di pianura (‘La última ronda en Venecia), de Francesco Sossai.

Una coproducció amb Alemanya, presentada a Cannes i Toronto i guardonada amb 8 Premis David di Donatello, inclòs el de millor pel·lícula.

Sinopsi

Guiats per l’impuls del moment, dos amics de tota la vida desbaraten la rutina d’un jove estudiant d’arquitectura que cerca el lloc al món. L’inesperat trio emprèn així un viatge per les planes venecianes que, entre excessos, retrobaments i petites revelacions, posarà a prova totes les certeses.

La última ronda en Venecia s’estrena a les nostres sales de cinema divendres 31 de juliol de 2026 de la mà de La Aventura Audiovisual i compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA a la Distribució.

https://www.europacreativamedia.cat/wp-content/uploads/image-330.png

COMPARTIR