2 films amb suport MEDIA, preseleccionats per al Premi Goya 2023 a la Millor Pel·lícula Documental

L'Academia de Cine ha anunciat els preseleccionats per a la 37a edició dels Premis Goya a la Millor Pel·lícula Documental

Entre els films preseleccionats figuren 2 documentals de producció catalana amb suport d'Europa Creativa MEDIA. Es tracta de:

  • Francesca i l'Amor, d'Alba Sotorra (Espanya, França, 2022), que compta amb el suport d'Europa Creativa MEDIA al Desenvolupament de Continguts.
  • McCurry, la búsqueda del color, de Denis Delestrac (Espanya, Regne Unit, 2021), que compta amb el suport d'Europa Creativa MEDIA al Desenvolupament Slate Funding.

Consulteu la resta de documentals preseleccionats per al Goya 2023 a la Millor Pel·lícula Documental.

Entre els 15 títols preseleccionats sortiran les cinc produccions que optaran al Goya a la Millor Pel·lícula Documental.

Els 15 llargmetratges, designats per l'especialitat de Documental de l'Acadèmia, es projectaran a partir del 27 d'octubre en el marc de les activitats de la institució.

Els Premis Goya 2023 es lliuraran a Sevilla l'11 de febrer.

Més informació

Recordem que, el proper dijous 27 d'octubre, des d'Europa Creativa Desk - MEDIA Catalunya i en el marc del cicle 'MEDIA al Maldà', us convidem a la projecció de la pel·lícula amb suport d'Europa Creativa MEDIA McCurry, la búsqueda del color, de Denis Delestrac, al Cinema Maldà 

25/10/2022

Els Premis Goya 2023 es lliuraran a Sevilla l'11 de febrer.

Notícia relacionada'MEDIA al Maldà' us convida a la projecció del film amb suport MEDIA 'McCurry, la búsqueda del color'